Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

​Enkle, effektive samtaleteknikker - for nuværende og nye mentorer

Hedensted Lokalforening

Valenciavej 6 a
8722 Hedensted

gretheriberdam@gmail.com

Bestyrelse:

Grethe Riber Dam, formand
Tove Deleuran Skytt, næstformand
Jette Claudi Heller, bestyrelsesmedlem
Johannes Grane Larsen, kasserer
Jakob Klode Damgaard, bestyrelsesmedlem
Karl Erik Hagbard Laursen, suppleant
Valborg Rusbjerg, suppleant

​Tirsdag den 19.03.24 kl. 16.30-19.15 i Rugekassen, Spettrupvej 7b, Hedensted

Lokalforeningen Talentspejderne Hedensted styrker løbende nuværende mentorer og inviterer potentielle mentorer med! Foreningens generalforsamling afholdes samme aften den 19.03.24 kl. 19.30. Separat indkaldelse udsendes til medlemmer jf. vedtægterne. Alle er velkomne! Der vil være en let aftensmad undervejs samt kaffe med sødt under generalforsamlingen.

Chefpsykolog ved Ungliv.dk, Marianne Schøler, arbejder til dagligt med sårbare og udsatte unge. Marianne kender til Talentspejdernes koncept og stiller skarpt på:

• Lidt om udviklingspsykologi og de unge hjerner.
  • Træning i vigtige elementer af den gode dialog. Deltagerne får præsenteret og øvet enkle men effektive samtaleteknikker. Metoderne sikrer, at selv nogle af de mest stille unge får lyst til at lukke lidt mere op og bidrage til samtalen.
  • Vitaliseringskompasset bruges som indflyvning til samtaler om trivsel, hverdagens udfordringer, oplevelser i det sociale rum samt plads til at tale om drømme og måske bekymringer i forhold til fremtiden. Men kompasset kan i særdeleshed også bruges til løbende at tjekke temperaturen på den unges trivsel eller mistrivsel.
  • Dertil træner vi den motiverende samtale, hvor fokus er på konkrete adfærdsændringer, som kan hjælpe de unge talenter til at tage gode skridt i retning af en bedre hverdag.

Tilmeld dig (max. 50 pladser) per mail til konsulent Frede Bräuner, frede@talentspejderne.org, tlf. 3091 3990.​

Med venlig hilsen på bestyrelsens vegne Grethe Riber Dam fmd. Lokalforeningen Talentspejderne Hedensted Tlf. 2127 8134.

Alle unge har evner og talenter

Talentspejderne har i samarbejde med landets førende læringseksperter udviklet et banebrydende talentprogram for unge i 7. - 9. klasser, der har behov for en god rollemodel.

Fokus på evner og talenter for de 12 - 25 årige

Et banebrydende talentprogram

Corporate volunteering

Socialt ansvar med mening​

Et plus på den personlige bundlinje​

Ring: 25 77 86 46

​Åbent hverdage mellem 08.00 – 16.00.

Du er også velkommen til at sende os en mail:

kontakt@talentspejderne.org

Landsforeningen Talentspejderne